[vece] Подсетник: Данас у 13 је наставак седнице Већа

Ljubinko Ignjatovic ljubinko.ignjatovic at ipb.ac.rs
Tue Nov 4 10:04:20 CET 2014

У току претходних недељу дана сам се у више наврата обратио Већу путем
мејла и мислим да су углавном сви упознати са ситуацијом. Имајући у виду да
је постојао кворум, сматрам да је све до 5. тачке дневног реда седница
текла регуларно и да је Веће *усвојило предлоге за изборе у виша звања,
покренуло поступке и подржало молбу др Душана Јовановића Директору да му
продужи радни однос до навршене 67 године живота*. Данас сте позвани да ову
седницу окончамо. Веће је имало додатних недељу дана да се о свему добро
информише, да о свему добро размисли и одлучи какав ће став заузети у вези
тачке 5.

            Лично, сматрам да Веће не треба да води рачуна о томе шта
ће УО *можда
да уради* у наредних месец, два, или ко зна колико још. Наш посао је да у
складу са Пословником и Статутом радимо свој посао, *а УО и Директор треба
да раде свој*. Подсетићу вас, *ово Веће *је изабрало своје представнике у
УО. Наши представници у УО нису слободни стрелци, они у УО треба да
заступају ставове које *ово Веће* формулише као резултат дискусије. А, да
би до дискусије уопште дошло, да би Веће у наредном периоду уопште могло да
се бави изборима и осталим из своје надлежности, неопходно је да има
легално изабрано руководство.

С поштовањем,

Dr Ljubinko Ignjatovic
Institute of Physics
Belgradehttp://www.ipb.ac.rs/~ljubaljubinko.ignjatovic@ipb.ac.rs

ljubinko.ignjatovic@ <ljubinko.ignjatovic at ipb.ac.rs>gmail.com

phone: +381 11 3713137 fax: +381 11 3162190