[institut] PhD i postdoc pozicije na Univerzitetu u Tenesiju, SAD

Marko Vojinovic vmarko at phy.bg.ac.yu
Fri Oct 5 18:31:43 CEST 2007

Pozdrav svima! :-)

Radi se o PhD i postdoc pozicijama na projektima vezanim za Correlated
electron theory.

Informaciju o ovome mi je prosledio Dragoslav Grbovic <dgrbovic at utk.edu>
koji je tamo, pa je najbolje njega kontaktirati za detalje. Evo sta kaze:

#############
Hvala ti sto si se ponudio da pomognes sa prosledjivanjem informacija
na institutsku listu. Mislim da je tako najbolje, pa da se meni ljudi
jave ako su zainteresovani. Vise detalja o grupi moze da se pronadje
na http://correlate8.phys.utk.edu/group/ . Radi se o muzu i zeni koji
su ambiciozni i agresivni profesori, dosli su ovde sa Univerziteta na
Floridi. Ovde ih je privukao novi Spallation Neutron Source u Oak
Ridge Nacionalnoj Laboratoriji kojom upravlja Univerzitet u Tenesiju.
SNS je trenutno najveci neutron source na svetu. E sad oni su sa
sobom doneli ogromnu grupu ljudi koja se bavi sa Correlated Electron
theory, i dosta novca za projekte. Zbog velikog broja projekata (sto
govori o kvalitetu grupe) potrebno im je jos i studenata i
postdokova. Zato i tako agresivno pokusavaju da nadju dobre ljude i
da budu proaktivni oko dovodjenja ljudi.
Mislim da je dobra prilika za ljude jer je kombinacija UT/ORNL dosta
dobra. Veza sa nacionalnom laboratorijom izdvaja Univerzitet u
Tenesiju od mnogih drugih univerziteta i ako neko dodje imace prilike
da radi i na jednom i na drugom mestu. Takodje, Noksvil je vrlo
povoljan za zivot i moze da sa studentskom platom (a o postdocu i da
ne govorim) ima super standard.
Znaci ako je neko zainteresovan, moze da se javi meni, ili njima
direktno na email adrese sa sajta.

Sve najbolje, :-)
Marko

Marko Vojinovic