[institut] Fw: ulazak na parking IF

Miomir Erdeljanovic minja at phy.bg.ac.yu
Mon Oct 8 15:22:03 CEST 2007

---------- Forwarded Message -----------
From: "Miomir Erdeljanovic" <minja at phy.bg.ac.yu>
To: dianab at phy.bg.ac.yu
Sent: Mon, 8 Oct 2007 15:18:34 +0200
Subject: ulazak na parking IF

-----------------
Institute of Physics, Belgrade
http://www.phy.bg.ac.yu/

Postovani saradnici,

Od danas, 08.10.07. uveden je SISTEM ZA KONTROLU PRISTUPA u dvoriste i
veliki parking Instituta. Svi zaposleni su dobili odgovarajuce kartice koje
omogucuju ulazak na parking Instituta. Po odluci direktora Instituta samo
clanovi kolegijuma  imaju pravo ulaska u dvoriste IFa svojim vozilima,
odnosno, poseduju kartice kojima mogu podici rampu na kapiji dvorista.
Portiri nemaju prava da ovu odluku menjaju, a i ceo sistem je tako
postavljen da se rampa podize odgovarajucom karticom, a samo izuzetno
komandom portira. Molim da  se za sva pitanja i eventualne predloge i
primedbe obratite meni, a ja cu ih proslediti direktoru Instituta.
Sekretar IF
------- End of Forwarded Message -------