[institut] Informacije u vezi IF-u na sajtu Festivala nauke

Mirjana Bozic bozic at ipb.ac.rs
Sat Nov 27 14:58:42 CET 2010

Postovane koleginice i  kolege, zaposleni u Institutu za fiziku,

Zelim da vas obavestim o  nekim saznanjima u vezi Instituta za fiziku, do
kojih sam doshla preko Interneta, a ne kao naucni savetnik zaposlen  u
Institut za fiziku.

Kao i prethodne tri godine, u medijima se tokom novembra i decembra pishe
mnogo o Festivalu nauke. Posetila sam sajt Festivala nauke  i konstatovala da
je Institut za fiziku Partner Festivala.

http://www.festivalnauke.org/2010/rs/partners/index.html

Pratim dogadjanja u vezi toga Festivala, kao i dogadjanja u vezi gradnje
Centra za popularizaciju nauke, posto sam tokom cele naucnoistrazivacke i
prosvetne karijere radila na sirenju interesovanja za nauku u nashoj zemlji.
Kao naucni savetnik zaposlen u Institutu za fiziku,  nisam bila do sada
obavestena  o odluci da Institut za fiziku  postane partner Festivala nauke.

Molim sve kolege i koleginice koje nesto znaju o toj odluci da me obaveste.

Pored toga, na sajtu se kao autori jedne interaktivne postavke pominju
Aleksandra Aloric i Jelana Pajovic, kao saradnici Instituta za fiziku.   Zao
mi je sto nisam do sada cula za ove saradnike Instituta za fiziku. Pogledala
sam stranicu „people” na sajtu IF, i nisam nashla ove licnosti na spisku.

http://www.festivalnauke.org/2010/rs/category-presentations/003.html

Na sajtu Instituta za fiziku, na stranicama Events i News nema informacija da
Institut za fiziku ucestvuje na Festivalu nauke.

Unapred se sahvaljujem svim koleginicama i  kolegama koji su zainteresovani
da razjasnimo verodostojnost i poreklo  informacija u vezi  Instituta za
fiziku na sajtu Festivala nauke.

Srdacan pozdrav,

Mirjana Popovic Bozic