[institut] Informacije u vezi IF-u na sajtu Festivala nauke

Milovan Suvakov suki at ipb.ac.rs
Mon Nov 29 22:47:39 CET 2010

Postovana koleginice Mirjana,
Postovane koleginice i kolege,

Posto Vam do sada niko nije odgovorio evo ja cu to uciniti (mislim da imam
odgovore na skoro sva postavljena pitanja iz vaseg pisma):

- Institut stoji na toj internet stranici kao partner jos od prvog
Festivala nauke
(2007) kada je koleginica Jelena Grujic bila autor postavke iz fizike, a prof.
Steve Buckman (Research Director, Centre for Antimatter-Matter Studies,
Australia), saradnik Laboratorije za gasnu elektroniku IF jedan od predavaca
na Festivalu,

- Nakon toga mnoge kolege su direktno ili indirektno ucestvovale u
organizovanju
FN (npr. ja prosle godine kao autor "Matematickog kupatila" postavke iz
matematike, Branimir Ackovic autor jednog dela postavke iz fizike prosle i ove
godine, i mnogi drugi),

- Ove godine nas kolega dr Aleksandar Bogojevic drzi predavanje na Festivalu,

- Osim toga, sto se tice ove godine, pomenute koleginice zaista nisu
sa Instituta
sto niko ni ne tvrdi (one su dodiplomski studenti Fizickog fakulteta u Beogradu,
autorke postavke). Institut je potpisan posto su nasa radionica i
Laboratorija za
gasnu elektroniku pomagali pri izradi ove postavke. Takodje, idejni
tvorac jedne
od postavki iz rubrike nauka i umetnost: "Petnicka piramida" sam ja.

No ono sto ne razumem u Vasem pismu je sledece. Svakodnevno se Institut
potpisuje na naucne ili naucnopopularne radove nasih kolega pa to ne objavljuje
kao vest. Ovo je mozda lose i mozda treba da se menja ali je za sada tako (ja
licno smatram da svaki rad potpisan Institutom kao afiliacijom treba
da osvane na
nasoj internet stranici). Ne razumem sto Vama ovaj partikularni slucaj smeta.
Pored toga Vi licno ste prisustvolali prethodnih godina FN i
pretpostavljam da ste
bili upoznati (verovatno i deo) sa ulogom IF. Mozda Vi kao naucni
savetnik zaposlen
na IF-a dobijate informacije o svim ostalim potpisanim radovima
Instituta, a o ovome
vas nisu obavestili? Tu ne mogu da odgovorim posto moja nesavetnicka dusa to
nikako ne moze da zna...

Inace vest o ucescu IF na ovogodisnjem Festivalu nauke sam poslao menadzmentu
Instituta (u nesredjenom obliku) jos pre desetak dana, no zbog
tehnickih problema
jos nije objavljena.

Srdacan pozdrav,

Milovan Suvakov