[institut] 29.06.2015. Napad kerova na moju 7-ogodišnju ćerku u dvorištu Instituta za fiziku Srbije

Rada radmila at ipb.ac.rs
Tue Jun 30 16:26:48 CEST 2015

Dragi Zorane,

Slažem se s tobom – iz sopstvenog iskustva znam da je u drugim zemljama briga o životinjama bez staraoca mnogo bolje rešena.

Upravo zbog toga što si rekao predlažem da se ti „institutski“ psi sterilišu. Naši azili su za ove pse češće put u smrt, a ne udomljavanje. Poenta je da se spreči nastajanje čopora, što znači da se njihov broj drži maksimalno do tri i da se o njima neko zaista brine, tj. da ih nadgleda gde su i šta rade. Ako je to nemoguće, onda se slažem da bi ih trebalo skloniti. Dok se to ne desi, mislim da je vrlo okrutno izgladnjivati ih, da bi oni, eventualno, otišli negde drugde!!!

Pozdrav,

Rada

P.S. Kolega Vlado Stojanovicu, to češljanje pasa nema nikakve veze sa ovim slučajem, ali predlažem da postavimo kamere koje će da nadgledaju ko šta radi u blizini amfiteatra i kad neko od komšija dovede svog ljubimca i izvadi četku, da zovemo komšije policajce da ga uhapse. Ipak su ti čuperci dlake opasni po život...