[institut] 29.06.2015. Napad kerova na moju 7-ogodišnju ćerku u dvorištu Instituta za fiziku Srbije

Nikola Petrovic nzpetr at ipb.ac.rs
Tue Jun 30 18:28:03 CEST 2015

Čitam i ne verujem šta čitam,

Uz svo dužno poštovanje životinja i ljubitelja istih moram da kažem
neke vrlo važne stvari,

U Institutu za Fiziku nema mesta za pse lutalice. Tačka.

Ja sam došao u Institut da se bavim naučnim radom i istraživanjem u
bezbednoj atmosferi, a ne da vodim brigu oko toga koji pas ima kakvu
narav i kako da se odbranim ili postavim prema njima i da li su me ti
psi ''prepoznali'' ili ne, a pogotovo ne protiv čega sve moram da se
vakcinišem ako me neki pas ujede. Mislim da bi se većina zaposlenih u
institutu složila sa mnom. A ovo sve se dodatno potencira time što sam
otac dvoje male dece, još mlađe od Jasne, koje naravno imam puno pravo
da dovedem povremeno u posetu Institutu da vide gde njihov otac radi i
kao takav sam lično zgrožen celom situacijom koju je kolega Grujić
doživeo i koja je mogla vrlo lako mnogo gore i tragičnije da se završi.

Tu treba imati u vidu još dve stvari. Prvo, nama često dolaze gosti iz
inostranstva, neki od njih vrlo bitni i uticajni. Šta ako neki pas ''ne
prepozna'' nekog od njih. A na stranu i to, scena gde se čopor pasa
lutalica šeta u dvorištu svakako nije utisak kakav želimo da predstavimo
svetu jer toga jednostavno nema u ozbiljnim zemljama i naučnim
institucijama. A druga stvar je da ako neka od tih lutalica ujede
slučajnog prolaznika, ta osoba bi imala puno pravo da pokrene tužbu
protiv Instituta.

A svim ljubiteljima životinja kojima smeta to što će ti psi možda biti
uspavani ako se predaju nekom azilu nudim jednostavno rešenje: neka oni
usvoje i udome te pse ili nađu osobu voljnu to da uradi. Lako je biti
ljubitelj životinja preko tuđih leđa.

Puno pozdrav i duboko izvinjenje celom kolektivu za dalje razvlačenje
ove teme,
Dr. Nikola petrović