[institut] Predlog za pomoć Raško - Prizrenskoj eparhiji

Miomir Erdeljanovic minja at ipb.ac.rs
Fri May 14 15:45:10 CEST 2021

Драге колегинице и колеге,

Нашем Институту обратио се писмом Епископ Рашко - Призренске епархије,
Владика Теодосије са молбом за помоћ која би помогла да се очува рад
народне кухиње при манастиру Грачаница. Ту се припрема 2000 топлих
оброка за социјално најугроженија подручја епархије, где српска
домаћинства живе изоловано, јер су потпуно окружена само са албанским
породицама. Да вас подсетим, све досадашње наше акције, као што су биле:
1)куповина краве и телета; 2) реконструкција скоро порушене куће; 3)
куповина десет коза; 4) уплата помоћи за храну, увек су ишле баш овој
Епархији, коју сам имао прилике и да посетим, са колегама Игором Саломом
и Ђорђем Јовановићем, где смо се лично уверили у како драматичним
условима ти људи живе. Претпостављам да се из тих разлога Епископ
Теодосије и одлучио да напише писмо нашем директору, јер зна да смо већ
упућивали различите врсте помоћи и реаговали на њихове апеле.
Овог пута, мислим да задатак није посебно сложен јер је у питању новчана
помоћ која ће обезбедити намирнице за справљање наједноставнијих јела у
манастиру, која ће затим бити достављена на одређене пунктове.
Молим сваког од вас, ко је спреман да приложи неки износ (а свака свота
је значајна, макар била само за један оброк), да ми се јави мејлом и
напише , колику своту ће приложити, а тај укупни износ Институт ће
дуплирати и тако прикупљена средства  ће одмах бити уплаћена Епархији.

Хвала вам што сте издвојили ваше време за овај мејл.

С поштовањем,

Миомир Ердељановић, секретар Института

--
Institute of Physics Belgrade