[institut] Predlog za pomoć Raško - Prizrenskoj eparhiji

Miomir Erdeljanovic minja at ipb.ac.rs
Fri May 14 20:46:10 CEST 2021

Драге колегинице и колеге,

Веома сам пријатно изненађен вашим одзивом за ових пар сати, јер сам
мејл послао у неадекватно време (петак око 15 час.). До сада сам примио
8 мејлова и свота коју сте ми најавили већ говори колико сте озбиљно
схватили постављени циљ. Више вас ме је питало да ли је пријављени износ
задовољавајући, свима желим да одговорим да су сви до сада најавили
значајне уплате.  У Грачаници се храна припрема на најштедљивији могући
начин, циљ је да свако добије топло кувано јело једном дневно.
Неупоредиво је то са нашим, београдским критеријумима о ценама потребним
за најскромнији ручак.
Како сте ме сви питали о начину прикупљања средстава, кад се акција, за
пар дана заврши, обавестићу вас како ћете новац предати, коме и у ком
термину. О томе ћу се проконсултовати са нашом Кристином и Биљом, из
Одељења за рачуноводствене послове и послати одговарајућа упутства.

Још једном хвала и велики поздрав!

Миомир Ердељановић