[institut] Predlog za pomoć Raško - Prizrenskoj eparhiji

Miomir Erdeljanovic minja at ipb.ac.rs
Thu May 20 14:18:33 CEST 2021

  Драге колегинице и колеге,

Остао сам вам дужан информацију о начину уплате средстава коју сте
наменили за помоћ Народним кухињама Рашко призренске епархије:

1. Сви који су се пријавили до сада само мени, а у радном односу су на
Институту за физику, треба да попуне образац који су доставиле наше
колегинице и колеге из КОМУНИКАЦИЈА. То ће послужити нашем Одељењу за
рачуноводствене послове, као сагласност за одбијање назначене своте од
ваше следеће зараде;

2. Све наше драге колеге који више нису у радном односу у Институту, као
и чланови Управног одбора, пријатељи и пословни партнери, новац који су
наменили за донацију треба да уплате на рачун Института :  205-66984-23
(Комерцијална банка), са сврхом: Уплата за акцију ИФ, донација за
народне кухиње;

3. Колегиницама и колегама из иностранства (који не примају зараду на
Институту), одговорићу директно, мејлом.

Још једном вам се захваљујемо на изванредном одзиву, који је превазишао
сва наша очекивања.

С поштовањем,

Миомир Ердељановић,

Секретар Института за физику