[institut] Novosti iz oblasti Svemir - Horizont Evropa

Milan mstojanovic at aob.rs
Thu Oct 21 17:02:40 CEST 2021

Poštovani,

Prosledjujem Vam novosti iz oblasti Svemir - "Space Cluster 4 Horizon
Europe" o konferenciji koja će sigurno biti korisna svima koji planiraju
da se prijavljuje na pozive Evropske komisije za klaster 4 Horizonta
Evropa. Organizovana su dva povezana dogadjaja u saradnji European Union
Agency for the Space Programme - EUSPA i COSMOS2020plus mreze NCP osoba
za Space.

https://www.euspa.europa.eu/space-downstream-innovation-days

https://horizon-europe-space-brokerage-event.b2match.io/

Iskoristite priliku da saznate sve o:

- radnom programu za Space za 2021-2022. godinu

- pozivima EGNSS i Copernicus

- EIC Horizon and CASSINI Prize for digital space applications

- i da upoznate i napravite kontakte za buduce pozive - ovaj deo će biti
organizovan on-line tako da na najlaksi način mozete da organizujete i
ispritatite brockerage event za Space.

Ako imate bilo kakva pitanja vezana za Cluster 4 - Space - Horizon
Europe, uvek me mozete kontaktirati na ovaj mail.

Ukoliko znate nekoga kome bi informacije o Space desavanjima za Horizon
Europe bile korisne, molim Vas da im prosledite ovaj mail i predlozite
im da mi se prijave meni za buduca obavestenja i novosti.

Ukoliko ne zelite vise da primate poruke sa ovakvim novostima, samo mi
odgovorite na ovaj mail i stavite u naslovu poruke: ODJAVA.

Srdačan pozdrav,
Dr Milan Stojanović
Nacionalna kontakt osoba za Svemir za Okvirni Program Horizont Evropa