[institut] Komisija za vrednovanje naucnog rada

Aleksandar Bogojevic alex at ipb.ac.rs
Mon Jul 10 16:51:48 CEST 2023

Поштоване колегинице и колеге,

Као што вам је познато већ неколико година на Институту имамо Комисију за вредновање научног рада која помаже директору и Научном већу при доношењу и имплементирању процедура праћења и вредновања научног рада у нашој кући.

Управо сам поставио следећих шест истраживача за чланове новог сазива ове Комисије (по један члан актуелног сазива НВ из сваке од шест Групација лабораторија):

- др Димитрије Степаненко, виши научни сарадник
  (председава Комисијом)
- др Саша Дујко, научни саветник
- др Владимир Удовичић, научни саветник
- др Драган Маркушев, научни саветник
- др Ивана Васић, виши научни сарадник
- др Игор Прлина, научни сарадник

Честитам свима. Надам се да ће нови сазив Комисије наставити да помаже у процесу дефинисања и стандардизације материјала које је неопходно приложити приликом избора у научна и истраживачка звања, као и давањем образложених саветодавних мишљења Научном већу о комплетности приложених материјала.

Дозволите ми овом приликом да се захвалим одлазећем сазиву Комисије на преданом раду.

Са поштовањем,

ДИРЕКТОР ИНСТИТУТА ЗА ФИЗИКУ
др Александар Богојевић