[institut] [phys4phys] Stipendije mladim istrazivacima za ucestvovanje na konferenciji DPG

Bratislav Obradovic obrat at ff.bg.ac.rs
Mon Oct 23 10:46:46 CEST 2023

Поштоване колинице и колеге,

Ове године свако од удружења Балканског савеза физичара (BPU), чији је
члан и Друштво физичара Србије,добија прилику да пошаље до 6 младих
истраживача на конференције, наредног пролећа са стипендијом
DPG(Deutsche Physikalische Gesellschaft)у максималномизносудо700 евра за
било коју од 5 наведених конференција.

https://www.dpg-physik.de/aktivitaeten-und-programme/tagungen/fruehjahrstagungen/2024?set_language=en

Како ДФСтреба да пошаље документе негде до 1.11.2023. DPG-у молим млађе
колеге да видеда ли имодговара да отпутујуи учествујуна некој од
конференција.Старије колеге молим да информишу и предложе млађе колеге
за стипендије.

Оне који намеравају да конкуришу за стипендију молим да припреме следеће
документе:

1. Кратка биографија са свим референцама

2. Наслов рада (постера или презентације) са којим ћете учествовати на
конференцији

3. Препорука неког од ваших професора

4. Мотивационо писмо

Dоставите mi све те документе да би их послао до 1.11.2023..DPG жели
листу од више од 6 кандидата (пожељно 12), тако да може сам да изабере
између њих.Ако не будемо имали 6 кандидата, места ће попунити друге државе.

Срдачан поздрав

Братислав Обрадовић

Председник ДФС