[QGHG-it-dev-list] Zadatak 2 - bojenje kompleksa

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Fri Feb 11 22:33:56 CET 2022

Upoznati se sa osnovnom klasom Color i njenim child-klasama kroz problem dodeljivanja boje UniqueIDColor datom delu simplicijalnog kompleksa, odnosno celom kompleksu:

   bool UniqueIDColor::colorize_all_simplices( SimpComp* G , int level );
   bool UniqueIDColor::colorize_entire_complex( SimpComp* G );

   Input: pointer na simplicijalni kompleks, nivo "k" za k-simplekse koje treba obojiti.
   Output: true ako je uspesno izvrseno bojenje, false ako je doslo do neke greske.

F-ja colorize_all_simplices() treba da prodje kroz sve simplekse iz G.elements[level] (ili se pise G->elements[level]?), i svakom od njih da dodeli instancu boje klase UniqueIDColor. F-ja colorize_entire_complex() treba da izvrsi prethodnu f-ju za sve vrednosti 0 <= level <= D. Nakon toga, zakomentariti kod koji dodeljuje ovu boju u seed f-ji seed_single_triangle() (boju boundary ne dirati, ona treba da ostane u seed f-ji), i umesto toga u main() f-ji eksplicitno pozvati colorize_entire_complex() da oboji kompleks za trougao, odmah nakon sto se ovaj instancira.

:-)
Marko

Dr. Marko Vojinovic
Group for Gravitation, Particles and Fields
Institute of Physics
University of Belgrade
home page: www.markovojinovic.com
e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs