[QGHG-it-dev-list] Zadatak 6 - konstruisanje GUI-ja

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Fri Feb 11 23:01:18 CET 2022

Poceti sa konstrukcijom GUI-ja. Za pocetak, umesto crteza na ekranu, GUI treba da realizuje sledece mogucnosti:

(1) Da meni opcija File -> New pita korisnika da izabere instanciranje: duzi, trougla, tetraedra, D-simpleksa, D-sfere (uz dopunsko pitanje za vrednost D), i na osnovu korisnikovog izbora da pozove odgovarajucu seed f-ju.

(2) Kada se seed f-ja izvrsi, obojiti kompleks bojom UniqueID (f-ja UniqueIDColor::colorize_entire_complex() iz zadatka 2), pa zatim otvoriti manji prozor (za novo-kreirani kompleks), i u tom prozoru ispisati redom sve k-simplekse metodom slicno kao u zadatku 4 (ali bez ispisivanja podsuseda). Tablicu organizovati rastuce po nivoima k, slicno kao drvo direktorijuma i fajlova u file-manageru (da spisak simpleksa nivoa k bude moguce "kolapsirati" i "ekspandirati" kliktanjem).

(3) Svaki simpleks ispisan na spisku u prozoru iz (2), npr. "(1-2-4)", treba da bude klikabilan --- kliktanje na njega treba da otvori tzv. "inspector" prozor za taj konkretni k-simpleks, u kome ce da budu pobrojane sve boje i njihove vrednosti koje taj k-simpleks nosi. Za sada su UniqueID i Boundary jedine boje koje ce se pojaviti na tom spisku, ali kasnije cemo dodavati i druge boje, pa algoritam treba prosto da prodje kroz spisak svih boja i sve ih pobroji jednu ispod druge.

Za inspektor-prozor planiramo dodatne funkcionalnosti za kasnije (menjanje vrednosti boja, ispis tablice suseda datog k-simpleksa, dugmad za primenjivanje raznih f-ja nad simpleksom, itd). Sa druge strane, prozor u kome ispisujemo tablicu svih simpleksa u kompleksu nece imati neku narocitu dodatnu funkcionalnost (koristicemo ga dok ne implementiramo prozor koji ce da crta ceo kompleks na ekranu, umesto ispisivanja tablice simpleksa).

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs