[QGHG-it-dev-list] QT i zadatak

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Sun Feb 13 17:48:58 CET 2022

Pozdrav Jaroslave,

Vazi, cekamo resenje zadatka 1. :-)

QT mi deluje kao odlicna ideja! Osim sto ima odlicnu reputaciju kod KDE korisnika (u koje spadam i ja), osobine QT koje vidim na Wikipediji [1] se odlicno uklapaju u nase potrebe:

   - multi-platform funkcionalnost (Windows, Linux, Android, Mac, ...),
   - C++,
   - GPL licenca,
   - Qt Creator [2], ako vam treba IDE za development... :-)

Razume se, nemam nikakvog iskustva sa QT-om u smislu pisanja koda. Ali ako vi imate iskustva (ili volju da ga steknete) znam da QT svi hvale i koriste, pa svakako podrzavam ideju da GUI pravimo u QT-u.

[1] https://en.wikipedia.org/wiki/Qt_(software)
[2] https://en.wikipedia.org/wiki/Qt_Creator

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs