[QGHG-it-dev-list] QT i zadatak

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Thu Feb 24 18:57:54 CET 2022

Jaroslave, ti si bio predlozio da GUI pravimo pomocu QT biblioteke --- jel' bi hteo mozda ti da pocnes da radis na tome?

Konstrukcija GUI-ja bi pocela otprilike od zadatka 6, pa bismo ga zatim svi postupno izgradjivali i unapredjivali, uporedo sa novim funkcionalnostima koje ce se pojavljivati u biblioteci rutina.

Dakle, kako ti se cini zadatak 6?

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs