[QGHG-it-dev-list] Zadatak 1 --- seed fja za tetraedar

Nenad Korolija nenadko at gmail.com
Sun Feb 20 17:41:23 CET 2022

Zdravo svima,

Poceo sam da radim Zadatak 3 - seed fja za D-simpleks. Prekinuo zbog
ispravke starog, ali sam ostavio kod da Marko moze da baci pogled. Radio
sam poprilicno samostalno, bez gledanja algoritma.

Mnogo teksta u par email-ova na vise tema zvuci kao recept da nesto
ispustimo. :(

Update-ovao add_neighbor. Marko, mozes da bacis pogled. Neka niko ne brine
ako ne razume sta ispod pisem (Marku:). Mislim da je svakome lakse da vidi
kod.

Izbacio proveru pogresnog unosa korisnika, jer to mozemo da proveravamo u
konstruktoru:
, k1->k, je uvek bar nula ili veci

Izbacio uslov if(!kK1) za add_neighbor_couple(k1);

Ne bih nikome savetovao da pokusava elements[-1] 0:-) Sad je uslov if(kK1 >
0) da se petlja izvrsi.

Email " Zaboravih da odgovorim na pricu o bojama i stampanju... Evo ovako
cemo da uradimo:" ostavljam sebi kao todo, ako niko drugi ne odradi u
medjuvremenu.

Pozdrav,
Nenad