[QGHG-it-dev-list] Zadatak 1 --- seed fja za tetraedar

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Sun Feb 20 18:27:26 CET 2022

> Update-ovao add_neighbor.

Eeee, sad mi ta rekurzija izgleda skroz ok. :-) Jos kad bi eliminisali f-ju add_neighbor_couple i njen sadrzaj ubacili u add_neighbor (da izbegnemo jedan function-call ako nam ne treba), bilo bi baaas ispeglano. ;-) Ali nemoj da gubis vreme na to, mogu i ja to da uradim kasnije veceras. Ti se bolje koncentrisi na zadatak 3, koji je netrivijalan.

> Izbacio proveru pogresnog unosa korisnika, jer to mozemo da proveravamo u konstruktoru:

To je vec provereno u konstruktoru --- SimpComp::create_ksimplex() prijavljuje gresku ako nije 0 <= k <= D.

> Email " Zaboravih da odgovorim na pricu o bojama i stampanju... Evo ovako cemo da uradimo:" ostavljam sebi kao todo, ako niko drugi ne odradi u medjuvremenu.

Ne treba ti todo --- rezime tog e-mail-a je da je postojeci kod dobar, nema sta da se radi. ;-)

:-)
Marko

Dr. Marko Vojinovic
Group for Gravitation, Particles and Fields
Institute of Physics
University of Belgrade
home page: www.markovojinovic.com
e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs