[QGHG-it-dev-list] Pocetak rada na kodu i prvi zadaci

Dusan Cvijetic dusancvijetic2000 at gmail.com
Fri Feb 25 22:06:09 CET 2022

Pozdrav,

Mogu li da uzmem još neki zadatak da radim? Trenutno imam viška vremena, a
od polovine marta do polovine aprila ću biti intenzivnije zauzet, pa bih
voleo da dam značajniji doprinos pre toga.

Pišem u ovaj thread jer nisam našao nijedan prikladniji. Možda ne bi billo
loše da otvorimo i thread za generalna pitanja?

Pozdravi,
Dušan

пет, 11. феб 2022. у 22:26 Marko Vojinovic <vmarko at ipb.ac.rs> је написао/ла: