[QGHG-it-dev-list] Pocetak rada na kodu i prvi zadaci

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Fri Feb 25 22:30:51 CET 2022

Pozdrav Dusane,

Svakako, slobodno izaberi zadatak i pocni. Zadatak 3 vec radimo Nenad i ja (i dosta je komplikovan) pa njega najbolje preskoci, ali sve ostalo je otvoreno. Moja originalna ideja je i bila da formulisem i najavljujem zadatke, pa se vi sami javljate ko bi sta radio --- ne moras da cekas da ti nesto eksplicitno trazimo, niti da trazis neku dozvolu ili sl. Samo najavi na listi kad pocnes neki zadatak, da ostali znaju da ne radite dupli posao.

Ja cu tokom vikenda poslati na listu naredni skup zadataka, pa ce postojati i veci izbor tema za rad.

A sto se tice liste, slobodno otvori novi thread za bilo koju novu temu, ukljucujuci i generalna pitanja. :-)

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs