[QGHG-it-dev-list] Zadatak 6 - konstruisanje GUI-ja

Jaroslav Blagojevic jaroslav.blagojevic at gmail.com
Thu Mar 31 19:14:57 CEST 2022

Evo, gui za početak.
Qt downloadujete sa https://www.qt.io/download -> go open source ->
download the qt online installer
Treba vam qtcreator, qtdesigner, ja sam instalirao qt 6.2.3 biblioteke.
Može sve (~30 gb), a dovoljno je i qtcore, qtwidgets, qtgui, a trebaće nam
i qt opengl ili qt 3d.
Takođe vam treba nalog https://login.qt.io/login -> Create Account. Ja im
nisam ostavio telefon.
Avast prijavljuje virus za qtdesignstudio, na webu kažu da je to uglavnom
lažno obaveštenje. U svakom slučaju vam ne treba.

Posle toga napravite novi projekat. U Visual Studio-u 2019, instalirate na
extensions -> manage extensions -> qt visual studio tools (izaberite
putanju do msvc2019_64\6.2.3\bin qmake). Posle toga možete New Project ->
kucate qt u search bar-u -> qt widgets application. Za Linux pretpostavljam
da može qtcreator, napravite novi qt widgets/qmake projekat. Kod u prilogu
(pazite da ne prekopirate preko triangulator-ovog main.cpp), kopirajte
preko toga što ste napravili.

Pozdrav,

Jaroslav