[QGHG-it-dev-list] CMake

Dušan Cvijetić dusancvijetic2000 at gmail.com
Mon Nov 28 14:30:26 CET 2022

Pozdrav,

Otvaram novu temu za diskusiju o cmake funkcionalnostima. Danas ću
započeti sa time, pa će mi trebati verovatno par dana.

Što se tiče

 > Imalo bi smisla da implementiramo raznorazne f-je unutar test.cpp,
koje bi testirale raznorazne funkcionalnosti

mislim da je bolji način za organizaciju testova takav da svaki test ima
svoj ime_testa.cpp fajl, pa da ih onda pozivamo pomoću ctest
<https://cmake.org/cmake/help/latest/manual/ctest.1.html>
funkcionalnosti. Tako je preglednije, imamo veću fleksibilnost sa
proverama, i ne moramo da brinemo o štampanju rezultata u konzolu u
samom testu (ne moramo da pišemo "Prošao test" ili slično u .cpp fajlovima).

Što se tiče samog cmake-a, želeo sam da uz CMakeLists napravim
reorganizaciju koda po folderima, koja bi izgledala ovako:

triangulator
cmake može sam da klonuje to)

Kako vam se to čini?

Pozdravi,