[QGHG-it-dev-list] CMake

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Mon Nov 28 16:40:01 CET 2022

Pozdrav Dusane,

Slazem se, moze svaki test da ima svoj .cpp fajl, mozemo tako da ih pravimo.

Takodje se slazem za reorganizaciju koda po folderima (vec neko vreme razmisljam da to treba da se uradi). Samo obrati paznju na sledece detalje:

(1) Organizuj putanje inteligentno --- svi implementation fajlovi include-uju "triangulator.hpp", koji zatim rekurzivno include-uje sve ostale .hpp fajlove. Namesti to sve tako da kompajler moze bez problema da nadje sve fajlove koji mu trebaju. Imaj u vidu da ce kasnije i QtCreator i VS da traze te iste fajlove za kompajliranje gui-ja.

(2) Mozes unutar "library" da dodas i cetvrti direktorijum "obj", u koji ce kompajler da stavlja binary fajlove --- object-fajlove (.o), staticku biblioteku (.a), i sve izvrsne fajlove. To je uvek pametno odvojiti od source-a (headers, implementatation, tests). Git naravno treba da ignorise taj direktorijum.

(3) Nemoj da pravis nikakvu hijerarhiju unutar gui direktorijuma --- i QtCreator i VS vole neke svoje hijerarhije, i meni je najlakse da tu unutra prosto copy-paste-ujem ono sto mi posalje Jaroslav. A njemu je izgleda najlakse da mu svi source fajlovi za gui stoje u jednom direktorijumu. Namesticemo neku hijerarhiju ako Jaroslav bude trazio, zasad neka stoje svi gui-fajlovi ovako.

(4) Direktorijum 3rd_party isto neka ostane --- hocu da imam u repository-ju staticku kopiju kompletnog koda koji je potreban za projekt, i kompajler treba da gleda samo u taj kod, nigde napolje. Ako kasnije odlucimo da 3rd-party softver update-ujemo novijim verzijama ili slicno, to mozemo da uradimo rucno (nikakva automatska azuriranja i download tudjeg koda). Filozofija je da kompletan kod za projekt (i nas i tudj kod) bude uvek na *jednom* mestu --- u nasem repository-ju, i pod nasom kontrolom, ne zelim da postupak kompajliranja na bilo koji nacin zavisi od tudjih repository-ja ili sl.

To su otprilike neke sugestije. Ostalo sve namesti kako mislis da je pametno, pa ako bude potrebe kasnije mozemo da stelujemo i doterujemo celu strukturu dodatno.

:-)
Marko

Dr. Marko Vojinovic
Group for Gravitation, Particles and Fields
Institute of Physics
University of Belgrade
home page: www.markovojinovic.com
e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs