[QGHG-it-dev-list] Presek stanja

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Sun Sep 17 16:49:38 CEST 2023

Pozdrav Dusane,

Drago mi je da si zavrsio posao oko upisa mastera. Sta je na kraju ispalo, gde si upisao
master, na koju temu i iz koje oblasti, sa kojim mentorom ces da radis, kakva je situacija?

Sto se programiranja tice, svakako, postoje dva problema kojih mozes da se latis:

(1) da uradis zadatak 35, zadat ovde:

   http://mail.ipb.ac.rs/pipermail/qghg-it-dev-list/2022-November/000258.html

(2) da doteras jos malo cmake skriptove, da se izbegne visestruko kompajliranje koda biblioteke.

Ovaj drugi problem je zapravo vazniji od prvog, pa je mozda dobra ideja da prvo pogledas (2). Naime,
ono sto se dogadja je da se .cpp fajlovi unutar /library/src/ kompajliraju vise puta --- prvi put
kad se build-uje libTriangulator biblioteka, pa odmah zatim drugi put kad se build-uje
/test/main.cpp, i onda i po treci put kad se build-uje /test/test.cpp (i ubuduce ako budemo
dodavali jos executable testova u /test/ direktorijum, pretpostavljam da ce i za svaki od njih
ponovo da kompajlira celu biblioteku).

Jasno, ovakvo ponasanje cmake ocigledno ne valja, nego .cpp kod unutar /library/src/ treba da se
kompajlira samo jednom --- kad se build-uje libTriangulator biblioteka. A kad se build-uju testovi
(i kasnije GUI i stagod jos budemo dodavali), cmake treba da podrazumeva da postoji vec
kompajlirana biblioteka libTriangulator.a (ili .dll), i treba prosto da linkuje tu biblioteku za dati
executable (znaci da kompajlira samo /test/main.cpp i /test/test.cpp i linkuje libTriangulator.a za
svakog od njih, a da ne kompajlira ponovo .cpp fajlove iz /library/src/).

Dakle jel' mozes to da namestis?

Btw, ne zaboravi da uradis git pull pre nego pocnes, kod je evoluirao u medjuvremenu... ;-)

Puno pozdrava, cujemo se!

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs