[QGHG-it-dev-list] Presek stanja

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Fri Sep 29 19:39:12 CEST 2023

Pozdrav Dusane,

Super, hvala! Testirao sam malo, izgleda da sada kompajliranje radi kako treba. :-)
Samo cu zasad da vratim DEBUGGING da bude ON, da vidim sve warning-e i ostale
poruke iz kompajlera.

Bas mi je drago za EPFL, nadam se da uzivas u Svajcarskoj, i srecno sa studijama
i masterom! :-)

Baci pogled na zadatak 35, a ako imas puno slobodnog vremena, mozes da pogledas
i .pdf uputstvo za racunanje koordinata za crtanje simplicijalnog kompleksa [1,2],
jer ce implementacija toga da bude sledeci glavni zadatak za sve nas... :-)

Puno pozdrava!

[1] http://mail.ipb.ac.rs/pipermail/qghg-it-dev-list/2022-April/000157.html
[2] http://mail.ipb.ac.rs/pipermail/qghg-it-dev-list/attachments/20220426/ba271c99/crtanje-kompleksa-na-ekran-0001.pdf

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs