[soif_clanovi] Predlozi Platnih Razreda

Ljubinko Ignjatovic ljubinko.ignjatovic at ipb.ac.rs
Tue Oct 7 10:34:03 CEST 2014

Postovani kolega Markusev,

interesuje me kako ste razumeli izvestaj sa sednice ZIS koji sam prosledio
juce? Ja sam shvatio da se platni razredi odnose samo na visokoskolske
ustanove ali ne i na nauku gde ce biti zadrzan sistem kategorija. Ako je
tako, to onda zahteva veoma brzo razjasnjenje jer povlaci niz vaznih
pitanja:

- da li su zaposleni u Institutima drzavni sluzbenici za koje vazi isti
zakon kao i za sve ostale? Ako nisu, da nam se pojasni kakav je TACNO nas
status.

- kako ce se izvrsiti pravicna kategorizacija kada smo svi svesni okolnosti
da startne pozicije nisu bile iste: na primer, oprema narucena u prethodnom
projektnom ciklusu je nekome stigla, a nekome nije. Svesni smo, takodje, i
pojave potpisivanja na radove; prethodnom kategorizacijom je ovaj vid
naucnog nemorala prakticno bio nagradjen.

S postovanjem,

Predsednik Naucnog veca IF

Dr Ljubinko Ignjatovic
Institute of Physics
Belgradehttp://www.ipb.ac.rs/~ljubaljubinko.ignjatovic@ipb.ac.rs

ljubinko.ignjatovic@ <ljubinko.ignjatovic at ipb.ac.rs>gmail.com

phone: +381 11 3713137 fax: +381 11 3162190