[soif_clanovi] Obnavljanje Kolektvnog ugovora

Wed Feb 22 11:45:23 CET 2023

Draga Rado,

Hvala na detaljnom odgovoru i informacijama. Slažem se sa tobom da je bitno insistirati na poštovanju zakona i KU i da se stvari vezane za angažovanje nenaucnog osoblja moraju precizno regulisati. Smatram da je problem nedostatka tehničara u vezi sa načinom zapošljavanja i visinom zarade pa rešavanje tih pitanja moze da mnogo pomogne u rešavanju problema nedostatka tehničara.
U trenutnoj situaciji direktorima instituta su od strane ministarstva prepuštene prilično velike ingerencije što znači prava ali i obaveze. To je naročito izraženo baš u ovom delu koji se tiče zapošljavanja i na neki način vodjenja 'poslovne politike' institucije. Prema tome, mislim da bi pozicija sindikata u pregovorima takodje trebalo da uzme u obzir to i da ne prihvati 'izgovore' rukovodstva koje čeka da ministarstvo reši specifične probleme institucije jer se to sigurno neće desiti.

U kontaktu smo, nadams e da će biti još predloga od strane drugih kolega.

Srdačan pozdrav,
Nikola