[vece] Poziv na sednicu Naucnog veca 28.10.2014

vojas at vin.bg.ac.rs vojas at vin.bg.ac.rs
Tue Oct 28 11:00:34 CET 2014

Postovani kolega Ljubisavljevicu,
Postovane kolege, novi clanovi UO IF,

Ja nazalost danas ne mogu da prisustvujem sednici NV IF jer juce nisam
otvarao mail posle 13h i nisam video poziv. Danas sam odsutan i sa posla
zbog neizostavnih obaveza. Zbog toga saljem objašnjenje ovim mailom.

UO odbor je poslao preporuku NV IF da se odlozi izbor predsednika NV jer
je Ministarstvo tražilo da  broj članova NV bude unapred odredjen. To
znači da mora doći do promene statuta. Predlog za tu promenu statuta daje
NV IF i prosledjuje ga UO IF. Koliki će to broj biti zavisi od Vašeg
dogovora.

Ja nisam pravnik, ali predpostavljam da ukoliko se sada izabere
predsednuik NV (što je u skladu sa sadašnjim statutom), NV neće napraviti
nikakvu grešku, ali će verovatno, čim se promeni broj članova NV tj.
njegova struktura, morati da se bira novi predsednik, tj. da se ponovo
sprovede procedura izbora.

Sa druge strane, iz Ministarstva smo dobili uverevanje da će novi UO veoma
uskopro biti postavljen pa nam se cinilo da nece biti veliki prekrsaj ako
se izbor za zaista kratak vremenski period odloži.

Ponavljam još jedanput, UO nema pravo da traži od NV da krši sopstveni
Statut i naše pismo shvatite kao Preporuku.

Srdačan pozdrav,
Vojislav Spasojević