[vece] Позив на наставак седнице Научног већа 04.11.2014.

Ljubinko Ignjatovic ljubinko.ignjatovic at ipb.ac.rs
Wed Oct 29 10:40:40 CET 2014

Поштовани,

Позивате се да присуствујете наставку редовне седнице Научног већа
Института за физику која ће се одржати у уторак, 04.11.2014. године у 13:00
часова у сали за седнице „Звонко Марић „

Поштоване колегинице и колеге,

Седница започета 28.10.2014. је прекинута због недостатка кворума, а њен
наставак је заказан за 04.11.2014. Молим вас да ме схватите: не ради се о
томе да ли ја нешто хоћу или нећу; ја немам избора, не могу ту седницу да
окончам другачије до избором новог руководства Већа *јер једино то је у
складу са Пословником Већа и Статутом Института*.

Присуство седницама Научног већа је право* и дужност* чланова Већа, баш као
и учествовање у разматрању питања, давању предлога и гласању при одлучивању
о питањима из надлежности НВ (Пословник, чл.13 и 14). На седници Већа се
догодио тежак прекршај дисциплине у чему је, нажалост, учествовао Директор
Института. Сматрам да Директор треба да предњачи поштовању Пословника, а не
да буде коловођа у минирању седнице. Очекивао бих, чак, да Директор подржи
Председника већа који инсистира на ригорозном поштовању Пословника и
Статута. Немили догађаји на седници 28.10.2014. могли су бити избегнути
петоминутним убацивањем листића у гласачку кутију. После тога би смо имали
ново руководство Већа, или би старо наставило да ради до избора новог,
свеједно: то је потпуно јасна ситуација у којој постоји *континуитет у раду
Већа*. Предлог на којем је Директор инсистирао еквивалентан је, по мом
мишљењу, *самораспуштању Већа* у правном смислу речи и ја у томе не желим
да учествујем. А сама понуда да ја, без избора, наставим да «технички»
одрађујем седнице Већа - увредљива је: то може да ради свако ко уме да чита
(и пише!). Сматрам да је престижна дужност Председника Научног већа ипак
нешто више, пре свега у моралном смислу јер, као што сигурно знате, она се
обавља волонтерски.

            Поштоване колеге, последњи пут апелујем на вас да давањем
кворума на седници 04.11.2014. помогнете регуларну и легалну смену
руководства Научног већа која је у потпуном складу са Пословником и
Статутом. Свесно кршење Послвника и Статута, на чему је инсистирао
Директор, зарад минорних разлога «сврсисходности» неминовно води до блокаде
рада Већа што некоме, можда, и јесте циљ: очигледна демонстрација да Веће у
садашњем облику није функционално.

С поштовањем,

Председник Научног већа

Др Љубинко Игњатовић
Допис у потписаној и заведеној форми је на адреси:

http://indico.ipb.ac.rs/getFile.py/access?resId=33&materialId=0&confId=462

Dr Ljubinko Ignjatovic
Institute of Physics
Belgradehttp://www.ipb.ac.rs/~ljubaljubinko.ignjatovic@ipb.ac.rs

ljubinko.ignjatovic@ <ljubinko.ignjatovic at ipb.ac.rs>gmail.com

phone: +381 11 3713137 fax: +381 11 3162190