[Institut] Re: Protest

Tibor Sabo tibor.sabo at mntr.sr.gov.yu
Sun Jun 12 11:23:21 CEST 2005

Postovani,
Zao mi je u trrenutnku kada imamo iziuzetno mnogo  posla (tekuci konkurs i
nimalo lak zadatak otpustanje 19 zaposlenih po nalogu ministra finansija,
itd) moramo da "gubimo vreme" i sa ovakvim dopisima.
Ne bih se verovatno ni oglasavao da nije pomenuto moje ime. Nikakva pretnja
i ni u cije ime nije postojala pre vise meseci te je prva recenica S.
Prvanovica njegova proizvoljna interpretacija. Osim toga pre bi se moglo
reci da su ugrozeni biologija ili medicina koji od 2000. do danas nisi imali
ni jednog pomocnika ministra u nasim redovima, a do pre 2 godine je samo
JEDAN analiticar obavljao kompletan posao za sve priridne nauke i medicinu!
Inace s obzirom na celokupan utisak, na niz nekoretnih postupaka analiticara
za fiziku (samo jedan od primera je nedavno samovoljno visecasovno odsustvo
sa radnog mesta, bez icijeg idobrenja, zatim PRETNJA da ce u slucaju
otpustanja obavestiti medije o raznim dogadjajima u Ministarstvu, koji su
pretpostavljam takodje njegova proizvoljna interpretacija ) slazem se sa
poslednjom recenicom i ponudjenim otkazom i zadrzavnjem mesta analiticara za
fiziku ako je to izvodljivo s obzirom na izuzetno visoku kvotu od 19 osoba
koje moramo otpustiti!
Pozdrav,
Tibor Sabo